fredag 7 januari 2011

Här igen.

Hej!!
Jag har inte bloggat på länge även om jag kunnat skirva jätte mkt för jag har faktist produserat en hel del + att jag har gjort lite nya test prylar som kanske blir något senarte i 2011.
Vad som är nytt nu för iår är att den nya BaitFish tailen kommer levereras med en helt ny riggning för jiggen den kanske ser samma ut för vissa men skiljer sig otroligt mkt ifrån de riggarna jag har haft innan.
Denna variant har Jonny ifrån Aros Pike Club tagit fram och jag är glad att få göra den till mina tailar.
Fördelen med denna är att den ger mer liv till betet, betet blir stabilare och den krokar bättre och man slipper oftast det jobbiga med att kroken fastnar i jiggen!!!
Enda nackdelen är i vev stoppet så pekar jiggen lite neråt ist för uppåt.
OBS de bilder jag visar just nu har inte den riggningen.
Jag han inte riktgt fota upp så många beten denna gång heller men jag har iaf några bilder.



Om det är någon som vill köpa något bete så kan det vara läge att höra av sig jag kommer troligtvis bara ha tid att göra en laddning gäddbeten till innan sommar!!

Inga kommentarer: