torsdag 28 oktober 2010

Bilder

Jag har lyckats tagit bild på en tail nu jag hade glömt bort jag sparat en tail åt mig själv vilket jag är glad över.
Gjorde som ni ser en koppar serie, koppar är en av mina absoluta favorit färger mkt pga en legendarisk wobbler min farsa hade kallad "kopparrrin", den wobblern togs så in åt hel***e med lax på.
Jag har gjort ett par koppar jekrbaits förut men ingen jag verkligen fasnat för dessa är jag nu kär i.

Premiär fisket på den nya tailen vart toppen, har fått jätte bra feed back redan och en hel del gäddor har fått lov att fått läggas in för ett akut besök hos tandläkarn.

Jag är 100% nöjd just nu och det känns mkt fint.



Fick även ett MMS av Jonny ifrån Aros Pike Club tidigare idag ingen monster gädda men kanske 5-6 kg gissar jag på.



Och även en bild ifrån Jonas ifrån Team Adrenalin gäddan skulle vara 80cm, finns att läsa om deras prov fiske på http://teamadrenalin.wordpress.com



MVH
-MangeA

1 kommentar:

micke sa...

kul me leveransraporter! :)
Vore skoj om du var med på "beten till Välgörenhet"
läs med om det på min blogg.
MVH micke

http://caesarlures.blogspot.com/